Post by imglasacerti on Mar 7, 2022 6:17:58 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sniper Champions: 3D shooting ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sniper Champions: 3D shooting IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes onbeperkt munten ▞▞▞
▞▞▞ Sniper Champions: 3D shooting 2022 version ▞▞▞
Het is teleurstellend dat de matchmaking tegen OP-bots is en niet tegen echte mensen. Het neemt de spanning echt weg.
Zal niet updaten
Super cool
echt leuk, goede focus en je bent helemaal klaar. goed spel.
dit is een leuk spel. tot nu toe is het geen loon om te winnen.
problemen met de videobonussen is een probleem, dus ik kan geen hogere beoordeling geven, ik kan ook niet rechtstreeks vanuit het spel contact opnemen met de game-techneuten en moet persoonlijke gegevens geven die niet relevant zijn ... doe je best jongens 🖖
complexe verhaallijn
heeft veel problemen met de advertenties
Dit spel is Dodgey! Moet echt geld betalen voor upgrades, om nog maar te zwijgen van tegenstanders die hun EIGEN ogen niet kunnen gebruiken om te schieten en een speciale scope nodig hebben. Als je het niet kunt zien, haal dan de F#@k eraf, het is een sluipschutterspel. Gebruik je eigen vaardigheden
Goed spel, en goed voegt beloning toe, want ik heb een legendarisch wapen in de 1e 3 kist, en sommige mensen gaan misschien betalen om te winnen vanwege de boost en premiumpass, maar dat kan vrij gemakkelijk worden afgehandeld om de pay to win-speler te verslaan, allemaal gratis om te spelen hoef je alleen maar de toevoegingen in de gaten te houden en misschien geluk met ons allemaal.
Ik hou van de uitdaging. Het lijkt alsof je geen geld hoeft uit te geven om vooruit te komen in het spel.
Pauzeer het spel niet, anders verlies je de wedstrijd.
veel te veel advertenties 15 minuten spelen 45 minuten advertenties
Love Fantasy: Match & Stories Quebra-cabeça ofwu
Te veel bots. Er gaat niets boven aan de rand van een bot
super leuk en erg verslavend, het vergt oefening om er echt goed in te worden, maar zeker een goed gemaakt spel
Ik logde in tijdens mijn eerste pauze op het werk en zag een bericht om te zeggen dat ik ben verbannen wegens valsspelen, ik e-mailde met de vraag waarom ze denken dat ik vals speelde, terwijl ik alleen maar een paar keer per dag naar hun advertenties keek die ze promoten 'klik hier kijken' ad & spinwheel' je moet 9 advertenties bekijken...dan een andere optie 'klik hier om de advertentie te bekijken om kans te maken op een prijs' Het is allemaal zelfpromotie en dan zeggen ze dat ik vals speel. Hun klantenservice heeft mij ook niet teruggebeld. Dit is eigenlijk mijn eerste negatieve recensie ooit
behoorlijke hoeveelheid uitdaging
👌
De gameplay is oké, maar het is duidelijk dat je altijd tegen bots speelt. Dit is een voorbeeld van het spelen van een semi-automatische ronde en mijn tegenstander was altijd 1-2 doelen voor mij. Ik stopte met schieten en mijn tegenstander kan ineens niets meer raken, totdat ik weer op doelen ga schieten en "wonderbaarlijk" houden ze gelijke tred weer altijd net buiten bereik. Verspil hier geen tijd of geld?
geweldig spel
Ik ben er niet van overtuigd dat ik andere echte mensen speel, misschien een robot om te voorkomen dat ik moet wachten tot er iemand beschikbaar is.
Deze game is eerlijk gezegd de beste mobiele sniping-game die er is. Ik hou van het spel, het is eenvoudig maar uitdagend. En extreem verslavend
Sniper Champions: 3D shooting Αθλήματα qvj
Stond op de eerste plaats met nog 3 dagen te gaan op scherpschutter 3 en werd na update meteen gedegradeerd
Goed spel tot nu toe. Het probleem is dat er nu update-game staat, ik klik op update en dan ga ik naar de Google Store en er staat alleen. Verwijderen of spelen. Geen update-optie. Lijkt een storing.
Het meest domme spel dat ik ooit heb gespeeld. Mijn eerste reactie voor Gameloft team onzin 😠. Ik heb zoveel Spelen en heb de premièredoos geopend en het spel wint ook zoveel maar kreeg niets. Waarom krijgt geen beloning waarom onnodige beloning niet nodig is. Waarom Invincible Sniper & Zoom niet kan worden geüpgraded, en een te hoge prijs om alle wapens te upgraden En waar haal je het geld van 1 miljoen onzin vandaan.
bovenkant
Meh
Toernooien zijn niet realistisch. Ik kan 200 punten scoren en 0 toernooipunten krijgen. Iemand anders krijgt 120 en scoort 2. Het scoresysteem lijkt me niet eerlijk. Hoge scorers worden niet beloond.
Sniper Champions: 3D shooting Sportsspill arg
Veel, veel, veel te veel advertenties en je speelt altijd tegen een computertegenstander... veel succes. Doe jezelf een plezier en geef deze door.
Sniper Champions: 3D shooting Olahraga ownm
geweldig spel, zeer vergelijkbaar met echte sluipschutters!!!
leuk spel, laat me mijn adem inhouden bij elk doelwit.
Het is een goed spel, maar de matchmaking en het gebrek aan uitdaging bederven het plezier. Ik heb nog nooit tegen een speler gespeeld, alleen bots die opzettelijk verliezen
Was geweldig om te beginnen. Moest de besturing leren en iedereen tegen wie je speelde zat rond jouw niveau. Nu is het een afvalspel geworden. Als je niet betaalt om te spelen, blijf je niet alleen achter, maar speel je ook mensen met slechtere wapens en toch verslaan ze je op de een of andere manier. Verspil je tijd niet met het spelen van dit spel
Verspil je tijd niet, ik ben er vrij zeker van dat je alleen bots tegenkomt. En bots die meestal net iets beter zijn dan jij, zodat je niet te veel verliest. (Om de een of andere reden.) Een keer wilde ik mijn tegenstander vastbinden, dus schoot ik twee doelen in de verwachting dat mijn tegenstander half snel zou inhalen, maar op het moment dat ik stopte met schieten, kon mijn tegenstander niets meer raken. Ik denk eerlijk gezegd dat ik nog nooit een echt persoon in het spel heb ontmoet.
Zegt pvp, maar je krijgt een gelijkspel en de man mikt buiten boord en komt dichter bij het schot in de roos dat je schot van 2,14 cm
Advertentie gesuggereerd en het is niet beschikbaar
speel al een paar weken, ik weet zeker dat je zou kunnen betalen om cheats sneller te openen, maar ik heb tot nu toe veel plezier gehad. helaas voor mij, als ik eenmaal geld aan een spel heb uitgegeven, verlies ik in feite direct de interesse, dus ik wacht voorlopig gewoon op de kisten ....
Kermis
Best leuk eigenlijk! Veel advertenties als je snel vooruit wilt zonder te betalen, maar het is niet verschrikkelijk. Probeer het eens!
Het werkt nu niet om verbinding te maken met de server, maar kan geen verbinding maken
goed spel om wat tijd mee te verbranden. het is uitdagend maar niet te moeilijk
Eindelijk een geweldig spel, zonder onderbrekingen ben ik verslaafd, bedankt