Post by imglasacerti on Mar 7, 2022 5:47:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini Golf: Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini Golf: Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øke utholdenhet hack ▞▞▞
▞▞▞ Mini Golf: Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Mini Golf: Battle Royale Sport phx
Dårlig spill så dårlig
Beste
Det første bildet sier, lek med venner, men det er ingen mulighet for å legge til venner (clickbait). Den skal også vise antall skudd av hver spiller, siden det er hovedkriteriet for kvalifisering til neste runde, i stedet viser det tid, noe som kan forvirre nye spillere.
Op
Veldig enkelt og intuitivt å spille. Flott måte å fordrive tiden på!! Jeg skulle ønske jeg kunne bruke mynter på å kjøpe ting, men ellers er det flott!
Etter at min 1-stjerners anmeldelse ble tatt ned. Her er den igjen. Dette spillet har en fryktelig følelse, og mekanikken og fysikken er sørgelig. Det er en wannabe Golf Battle av Miniclip, og mislykkes med alt.
Dette spillet er kjempebra
Dette er et bra spill
Wow, jeg anbefaler dette spillet
Bra eller ikke
Gqh happ pap såpe l XL så så så så så gjør gjør gjør gjør gjør gjør gjør
Spillet ditt er dumt, men ett problem er at det ikke er noen ping-indikator
Ballen sitter fast i røret
Jungle Adventures 2 어드벤처 xahh
Mm
Veldig tullete
Mini Golf: Battle Royale Sportsspill xjf
Dette spillet er veldig morsomt
Beste golfspill.
For et flott spill ahh mann jeg elsker det
Takk for oppdateringen, spillet laster nå! Jeg ga den 4* fordi det er vanskelig å klare den siste runden. Ellers spiller jeg det daglig.
Jeg liker dette spillet på grunn av br-modus
Beste min golf evaaa!! Enkel å spille.🏌️
Veldig utfordrende spill 🏌️♀️🏅
Jeg vet ikke hvorfor, men selv om jeg fullførte runden på 20 sekunder, blir jeg eliminert og personen som gjorde det på 28 sekunder, vinner.. Hva er dette.. Jeg hater dette spillet. Det er bra, men på grunn av dette problemet er det det verste...... Løs det
Que jogo incríveeeeel 🤩🙌🎉
Hei Dette er det beste minigolfspillet jeg spiller i mitt liv. Takk for å lage dette spillet
Spiller du bare mot roboter?
😎👍 Leaderboard er et flott tillegg. Bra gjort! ⛳🏌️♂️
Veldig kult!
Ikke mye moro. Gameplayet er mangelfullt.
Flink
Toooooo8ooooo goooooood
Verste spillet når jeg starter spillet krasjer telefonen hver gang, jeg har også avinstallert spillet og installert det på nytt, og fortsatt samme problem.
potensielt spill..jeg elsker det
Morsomt spill, men kamerasynspunktet er ikke så bra og ganske trist
Hyggelig
For vanskelig for fort
Oppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Mini Golf: Battle Royale Thể thao hesv
Etter oppdateringen er den ubrukelig! Kan ikke engang fullføre 1 spill riktig, koble fra uten forvarsel! Rett opp denne feilen