Post by dessesamane on Feb 11, 2022 8:31:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Yummy-Restaurant Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange point ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Yummy-Restaurant Game 2022 version ▞▞▞
Jeg er ikke så langt inde i spillet endnu, men det virker ret sjovt og nemt at tjene mønter.
Er lige ved at begynde at spille. Jeg holder mig ikke tilbage og altid ærlig. Lad os gå!
Ok, så spillet var fremragende, men jeg blev færdig med 7 madlavningsrestauranter og venter nu på den næste, som siger, er under opbygning? Når de læser en anden anmeldelse her, siger de, at de har ventet et helt år på, at en anden restaurant skulle åbne, men intet. Sletter vi dette spil, da det kun går videre til 7 restauranter, ikke de 40, der står?
Det er meget underholdende og holder dig beskæftiget
Cooking Yummy-Restaurant Game Árkádjátékok bnt
Tonsvis af sjov
Det er ok, annoncerne efter hvert niveau er frustrerende. Men jeg er på 2. lastbil
Spillet er ret simpelt, så længe du kan multitaske og være opmærksom på alt, hvad der tilberedes, og dit nuværende lager. Der har ikke været en ny restaurant åbnet i næsten et år nu. Jeg har gennemført den sidste mulige, og den tillader dig ikke at spille niveauer igen, så de daglige belønninger er meningsløse. De daglige mål tæller ikke noget fra det magiske køkken med er total bs. Du kan ellers ikke fuldføre de daglige mål, hvis du har gennemført de frigivne niveauer.
Jeg elsker dette spil 😻💖 Jeg nyder 😁 det hver dag ☺️💝
Jeg har virkelig nydt dette spil, men det begynder at blive sværere, og det kan ende med at gøre mig en smule nervøs 😟, vil opdatere senere..
Hvis du vil have nogen til at spille dit spil, så sørg for, at fejlene er ude. Vil ikke DOWNLOAD, FROZEN.Vær venlig ikke at svare med løjerne om, er det dette eller er det, det. Alle andre spil downloades fint.En skuffelse.2. Anmeldelse - DOWNLOAD IKKE, SCAM-SPIL. DU ER BLIVER ADVARET. LYT VENLIGST, ELLER VIL DU FORTRYDE. DE HAR KYLLINGEKUTLETTERNE RIGGET TIL AT BÆRDE, SÅ DU SKAL BRUGE PENGE PÅ GEMS.TRUE CON ARTISTS.
Op
Det er virkelig interessant. Jeg ville ønske, der er en opdatering efter fransk resturent-niveau
Jeg elsker spillet. Jeg afsluttede den franske restaurant. Hvornår åbner den nye restaurant?
ब्लॉक वाली कारें - रोबोट गेम्स कार्रवाई iek
Jeg nød virkelig spillet, indtil jeg kom til isbutikken. Det giver ingen mening at spille, hvis du ikke kan slå niveauet, fordi tirmisuen altid brænder, fordi selvom du trykker på den for at tilberede den, stopper den ikke med at lave mad, efter du har banket for at tage dem ud. Jeg startede endda spillet forfra, og det sker stadig 😑.
Elsker det, det er så sjovt
Sjovt spil. grafikken er slet ikke dårlig.
Sjovt spil... Super spændende..
Sjovt og aktivt spil, jeg nyder det indtil videre !!🤗
Indtil videre et ret fedt spil. Er vanedannende. Når jeg først starter, er det svært at lægge fra sig. Jeg er på den 3. restaurant.
Udfordrende og sjovt. Du skal gå tilbage og spille brætter igen flere gange for at opgradere, medmindre du vil betale kontant. Annoncerne er moderate. Jeg kan godt lide, at du kan tjene ædelstene og mønter ved at se dem. Min eneste ulempe er, at du skal skubbe fanerne ret hårdt, ellers ville jeg have givet den 5 stjerner. Jeg spiller et spil, der ligner, og du kan bare trykke på fanen.
Jeg elsker dette spil. Men dette spil skal opdateres med funktionen Gem proces. Tilføj venligst gem processen. Vi har brug for det.
Jeg elsker det spil.
Jeg elsker udfordringen, og jeg elsker at lave mad hurtigt sjovt du skal være på punkt Jeg elsker at mor sige test
Awesomeness kan ikke stoppe med at spille
Elsker dette spil 💜👍Så vanedannende! 😊
Bedste madlavning spil 👍👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👍👍👌👍👌👍👌👍
Ikke downloadet disse spil
Sjovt spil fortsæt!
JEG ELSKER DETTE SPIL
☺😊😀😇
👍
Jeg elsker dette spil 👌👌😁😁😁
Super sjovt, kan ikke stoppe med at spille 💓
Elsker kærlighed elsker dette spil
Fantastisk sjovt spil
Alt for stressende.
Godt spil. Jeg kunne godt lide dette spil.
MadlavningLækkert
Awsome og additiv 😁😃😀
Som forventet
Spillet holder mig altid på tæerne. Jeg vil aldrig gøre det færdigt.
Venter på det næste sæt restauranter. Godt spil.
Klar til næste trin Jeg elsker dette spil