(Android/iOS) Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ontgrendel bron
Feb 11, 2022 8:22:24 GMT -5
Post by dessesamane on Feb 11, 2022 8:22:24 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ontgrendel bron ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Goed
Heel jeugdig. Nauwelijks een uitdaging. Lijkt gemaakt te zijn voor 5-jarigen
Karakter bevriest wanneer ik garnaalschotels probeer te serveren en ik verlies het hele niveau. Laat me het gerecht maken, maar klanten zullen het niet nemen. Vind het spel leuk, maar kan niet verder spelen totdat dit probleem is opgelost.
Turbo Dismount™ הדמיה qzvu
Het is prachtig ❤️❤️❤️ en echt, je moet je restaurant upgraden en meer klanten winnen 🤗
Spel is interessant, lijkt relatief anders te zijn. Ik vind het leuk
Was een goede game, ik kwam er heel gemakkelijk in, maar ik stond op de foodtruck en ik voltooide alle niveaus en wacht nu drie dagen op de nieuwe niveaus. Ik werd het wachten beu en verwijderde het
Tot nu toe is dit een fantastisch kookspel dat leuk is om te spelen, ten zeerste aanbevolen
Goed, maar na de update begint het spel vanaf niveau 1
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Alkalmi vimp
Het zou niet laden
hgg
Ik kan level 1 niet openen, repareer dit of misschien moet ik de installatie ongedaan maken
Oke
Ik hou echt van het spel, maar het laat het laatste stuk van de keuken niet zien om verder te gaan. Er zijn een paar glitches, dus ik zal naar een andere moeten gaan. Ik vond je spel erg leuk. Misschien later.
Dit spel is super duper goed ik vind het echt heel leuk, het was erg leuk om dit te spelen!😍😍😍
Hallo, hoe is het spel interessant?
Deze game is erg interessant en geweldig. Ik gebruik deze game voor het eerst, dus ik ben dol op deze game 😍😍😍
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Jednoduché hry qsw
Nit slecht
geweldig.
Ik wilde dit spel leuk vinden, maar nadat ik zag dat het echt ALLEMAAL draait om het geld aan jouw kant. Bedankt maar nee bedankt..spel gespeeld; spel gewist!!
Leuk spel, maar ik heb alle levels uitgespeeld en er is niets meer over behalve de levels die binnenkort verschijnen. Zucht..
Dit spel is goed, maar als je het wilt spelen, speelt het niet waarom😡😡😡
ik vond het leuk om te spelen
Ik hou van dit spel! Maar.. Ik gaf oorspronkelijk 5 sterren, maar nu heb ik 3 sterren. Ik wacht nu al meer dan een jaar op de opening van nieuwe restaurants en decoratie !! Je zei dat het binnenkort zou komen, zoals september, en ik wachtte tot na het eerste jaar om een nieuwe recensie te schrijven. Werk zo snel mogelijk bij of ik verwijder de installatie!!!
DIT ONS HET BESTE SPEL DAT IK OOIT IN MIJN LEVEN HEB GESPELD...!!!!😂😜😂❤😜😂😜❤😜😂❤😂😜❤😂😜❤😂😂😜😜😂😜😜😂😂😜 IK GEWOON ❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😄❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤😄❤❤😄❤ het spel, zodat MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Zcvhgehey gbt GM k Islam volhard snel
Zo slecht spel, verspil je tijd alsjeblieft niet
Ik hou echt van het spel, maar je moet voorzichtig zijn als het gaat om het gebruik van boosters. Je moet het uitschakelen omdat ze zichzelf niet uitschakelen aan het einde van het level en ze nutteloos zullen blijven verspillen.
So far so good,,, nog steeds aan het spelen.
Ik heb kookspelletjes nodig
goed
ik hou ervan
amburguer
Ik hou heel veel van dit spel, het is leuk en stressverlichter,
Leuk ik hou er van
Verslavend, plezierig
Dit spel is leuk
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Alkalmi vimp
Ik hou van de mode en het koken, jullie zouden de game moeten updaten
Ik zit vast in fase 6, zelfs na het updaten van het spel.
Goed spel. Ik vond het leuk. Maar plotseling verdwenen alle niveaus. Ik moet vanaf het begin spelen. Waarom dat?
Geforceerde advertenties Ik kan er niet tegen. Ik moet advertenties bekijken om het verwijderen van games te spelen.